Metlife Cepte Sıkça Sorulan Sorular

MetLife Cepte Sıkça Sorulan Sorular

E- şube şifresi olan müşterilerimiz MetLife Cepte uygulamasına E-şube şifreleriyle giriş yapmalıdır. 

Şifrenizi hatırlamıyorsanız " Yardım" /  "Şifremi Unuttum" adımlarını izleyerek güncelleyebilirsiniz.

İlk kez giriş yapacak müşterilerimiz " Kayıt Ol" adımından yeni kullanıcı oluşturarak şifresini belirleyebilir.

Aşağıdaki linkler aracılığıyla MetLife Cepte' yi telefonunuza indirebilirsiniz.

 

Google Play

Apple Store

İnternet şubeye kayıt olmadan MetLife Cepte’ye ilk kez giriş yapacak müşterilerimiz " Kayıt Ol" adımından yeni kullanıcı oluşturarak şifresini belirleyebilir.

"Yardım" /  "Şifremi Unuttum" adımlarını izleyerek şifrenizi güncelleyebilirsiniz.

"Yardım" /  "Şifremi Unuttum" adımlarını izleyerek şifrenizi güncelleyebilirsiniz.

"Daha Fazla" menüsünden "Güvenlik ve Gizlilik" altında yer alan " Şifre Değiştir" bölümünden yeni şifre oluşturabilirsiniz.

MetLife Cepte'ye daha önce kayıt olduysanız ; TC kimlik numaranızı " Beni Hatırla" kutucuğunu işaretleyerek kaydedebilir;  sonraki girişlerinizde sadece şifrenizi girerek işlemlerinize devam edebilirsiniz.

Metlife için sağladığınız iletişim numaranız yanlış veya giriş yapamıyorsanız 0850 222 0 638 MetLife Cepte İletişim Merkezi' ni arayabilirsiniz.

MetLife Cepte’den emeklilik sözleşmelerinizi görüntüleyebilirsiniz,

Katkı payı ve devlet katkısından maksimum düzeyde faydalanmak için ek katkı payı ödemelerini yapabilirsiniz,

Getiriniz, devlet katkısı hak edişiniz, fon performansları gibi sorularınıza cevap bulursunuz.

Risk Getiri Profili Anketi ile size en uygun fon sepetini öğrenip fon değişikliklerinizi yapabilirsiniz.

Ayrıca tüm sigorta poliçelerinizin teminat tutarları, prim ve ödemelere dair detayları görüntüleyebilirsiniz,

Tazminat talebi ve takibini yapabilirsiniz,

Poliçeleriniz kapsamındaki asistans hizmetlerinden faydalanmak için randevu oluşturabilirsiniz,

Ve tabii tüm MetLife müşterilerine alışverişten eğlenceye, seyahatten yeme-içmeye, pek çok alanda fayda sağladığımız MetLife Benimle kampanyalarından MetLife Cepte ile hemen kolaylıkla yararlanırsınız.

MetLife Cepte’den emeklilik sözleşmelerinizi görüntüleyebilir,

Katkı payı ve devlet katkısından maksimumda faydalanmak için ek katkı payı ödemelerinizi yapabilirsiniz,

Getiriniz, devlet katkısı hak edişiniz, fon performansları gibi sorularınıza cevap bulursunuz,

Risk Getiri Profili Anketi ile size en uygun fon sepetini öğrenip fon değişikliklerinizi yapabilirsiniz,

Ayrıca tüm sigorta poliçelerinizin teminat tutarları, prim ve ödemelere dair detayları görüntüleyebilirsiniz,

Tazminat talebi ve takibini yapabilirsiniz,

Poliçeleriniz kapsamındaki asistans hizmetlerinden faydalanmak için randevu oluşturabilirsiniz.

Risk Getiri Profili Anketi ile size en uygun fon sepetini öğrenip fon değişiklikliğini uygulayabilir ya da seçeceğiniz fonlar arasından fon dağılımını kendiniz belirleyebilirsiniz.

MetLife Cepte üzerinden yapmış olduğunuz başvurularınız ... Gün içerisinde sonuçlandırılmaktadır.

Tazminat, Ayrılma ve İptal taleplerinizin detayını "Talepler" adımından görüntüleyebilir ve ürün başvurularınızın sonuçları için 0850 222 0 638 MetLife İletişim Merkezi'ni arayabilirsiniz.

MetLife müşterilerine alışverişten eğlenceye, seyahatten yeme-içmeye, bugünden fayda sağladığımız MetLife Benimle kampanyalarından MetLife Cepte ile kolaylıkla yararlanırsınız.İlgilendiğiniz kampanyanın üzerine gelerek" Kampanya Kodu Al" adımından katılım gerçekleştirebilirsiniz.

"Fon Dağılım Değişikliği" , "Dağılımı Ben Belirlemek İsitiyorum" adımlarını takip ederek  seçeceğiniz fonlar arasından fon dağılımını kendiniz belirleyebilirsiniz.

"Hızlı İşlemler" menüsünden "Katkı Payı Ödeme Bilgisini Değiştir" adımını kullanarak mevcut katkı payı tutarını görüntüleyebilir veya yeni katkı payı tutarı belirleyebilirsiniz.

"Daha Fazla" menüsünden "Yardım ve Destek" altında yer alan " Bize Ulaşın" bölümünden şikayet, öneri ve sorularınızı iletebilirsiniz.

Ayrılma, Aktarım ve Emeklilik taleplerinizin detayını "Talepler" adımından görüntüleyebilir veya diğer sorularınız için 0850 222 0 638 MetLife İletişim Merkezi'ni arayabilirsiniz.

Poliçe İptal taleplerinizin detayını "Talepler" adımından görüntüleyebilir veya diğer sorularınız için 0850 222 0 638 MetLife İletişim Merkezi'ni arayabilirsiniz.

"Hızlı İşlemler" menüsünden "BES Başvurusu Yap" /"Sigorta Başvurusu Yap" adımlarından başvurularınızı gerçekleştirebilirsiniz.

Bireysel sözleşmelerinize ait  ödemelerinizi "Hızlı İşlemler"  menüsünden "Katkı Payı Öde" ve " Ek Katkı Payı Öde " adımlarından  gerçekleştirebilirsiniz.

İşlem yapmak istediğiniz sözleşmenizin üzerine gelerek  yukarıda yer alan yeşil ok aracılığıyla  "Plan Sonlandırma ve Aktarım"  menüsünü seçerek çıkış işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca 

"Daha Fazla" menüsünden "Yardım ve Destek" altında yer alan " Bize Ulaşın" bölümünden şikayet, öneri ve sorularınızı iletebilirsiniz.

Fon alım ve satım işlemleriniz tamamlanıncaya kadar yeni bir fon değişiklik talebiniz gerçekleşmeyecektir.Değişiklik talebiniz sonrasında " Fon Hareketlerim", " Fon Dağılımı Değişikliği","Detay Gör " adımlarını izleyerek fon alış / satış tarihlerini izleyebilirsiniz. 

"Fon performansları" adımından fonlarınızın getirisini izleyebilir veya " Performans Karşılaştır" adımından fon getiri grafiklerine ulaşabilirsiniz. Ayrıca "Fon Bültenleri"nden de ilgili aylara ait fon getirileri hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

MetLife Cepte 'yi hem Türkçe hem de İngilizce dillerinde kullanabilirsiniz. " Daha Fazla" menüsü, "Uygulama Dili" adımından dil tercihinizi yaparak veya uygulama giriş ekranından sol yukarıda yer alan TR/ EN alanlarını seçerek kullanabilirsiniz.