Türkiye İK operasyonu, yetkin ve deneyimli insan kaynağı ile rakipleri karşısında fark yaratmaktadır.
MetLife’ın insan kaynakları politikası; en önemli kaynağı olan çalışanların yeniliklere açık, yaratıcı, dinamik, değişimleri yönetebilen, katma değer üreten, ekip çalışmasına yatkın, müşteri odaklı ve çevreye duyarlı olarak etkinliğini ve verimliliğini en üst seviyeye çıkaracak insan kaynakları sistem ve süreçlerini geliştirerek sürdürülebilir ve yüksek performansa sahip olmak ilkelerine dayanmaktadır.
İstikrarlı bir biçimde artış gösteren iş hacmine paralel olarak sürekli kendini geliştiren bir organizasyon yapısına sahip olan MetLife Türkiye, 2020 yıl sonu itibarıyla %62’si kadınlardan oluşan 330’u aşkın çalışan istihdam etmektedir.
MetLife’in uluslararası kalite standartları ışığında insan kaynağı süreçlerini yürümekte olan Türkiye İK operasyonu, yetkin ve deneyimli insan kaynağı ile rakipleri karşısında fark yaratmaktadır. İşe alım, performans yönetimi, terfi gibi insan kaynakları süreçlerini yürütürken sürekli olarak yeteneğe yatırım yapan MetLife, çalışanlarına sunduğu sürekli eğitim faaliyetleriyle de kurumsal yetkinliklerini sürdürülebilir kılmaktadır. MetLife çalışanlarına; satış, koçluk ve liderlik, mentörlük, yabancı dil gelişimi, mesleki ve sektörel gelişim, e-eğitim, iç eğitmen gelişim programları gibi eğitimler düzenleyerek kişi başına 64 saati aşkın eğitim vermiş ve çalışanlarına yönelik kişisel gelişim aktiviteleriyle de çalışan bağlılığını artırmıştır.
Motivasyonel çalışma kültürü ve ortamı kapsamında Katılım ve Çeşitlilik, Sağlıklı Yaşam Kulübü, Gezi Kulübü, Kurumsal Sosyal Sorumluluk inisiyatifleri ile yerel kültür güçlendirilmekte ve çalışanların kurum aidiyetini artırmaya yönelik çalışmalar sürdürülmektedir.