Sıkça Sorulan Sorular

Hayat Sigortası konusunda merak ettiğiniz her şeyi Sıkça Sorulan Sorular’da bulabilirsiniz.

Hayat Sigortasını nasıl alabilirim?

 Hangi sigortayı yaptıracağınız konusunda karar veremediyseniz “Bize Ulaşın” formunu doldurabilirsiniz. Finansal danışmanlarımız, size uygun bir zamanda, herhangi bir ücret ya da zorunluluk olmadan arayıp ihtiyaçlarınızı öğrenmek için sizinle görüşecektir. Aynı zamanda, direkt olarak 0850 222 0 638 (MET) numaralı telefondan MetLife İletişim Merkezi’ni arayabilirsiniz.

Hayat Sigortası Genel Şart’larına buradan ulaşabilirsiniz. 

Sizlere yardımcı olabilmemiz için; “Bize Ulaşın” linkini tıklayarak formu doldurabilirsiniz. Aynı zamanda, direkt olarak 0850 222 0 638 (MET) numaralı telefondan MetLife İletişim Merkezi’ni arayabilirsiniz.

 Eğitim dönemine ve yıllık okul masrafına en uygun teminat tutarını belirleyerek çocuğunuzun eğitimini 4’er yıllık paketler halinde bugünden korumaya alabileceğiniz Koruyucu Meleğim Eğitim Sigortası ürünümüz bulunmaktadır. Aynı zamanda Eğitim Desteğim Asistans paketi ile birçok indirimli veya ücretsiz hizmetten yararlanabilirsiniz. Detaylı bilgiye ulaşmak için tıklayınız.

 Evet, kişi kendisi adına birden fazla poliçe yaptırma
hakkına sahiptir.

 En önemli avantajı kendinizi risklere karşı uzun süreli
koruma altına almanızdır. Ayrıca maliyet avantajı da bulunmaktadır.

 Evet, birinci derece akrabalarınızı lehtar olarak
gösterebilirsiniz ve birden fazla lehtar ekleyebilirsiniz.

 Lehtar gerçek ya da tüzel kişi olabilir.

 Hayır, hayat sigortaları ile sağlık sigortaları farklı
ürünlerdir ve birbirlerinin yerine geçmez.

 Hayat Sigortaları'ndaki vefat teminatı hastalık ya da kaza sonucu ölüm riskine güvence sunar. Ferdi Kaza Sigortaları'ndaki vefat teminatı ise sadece kaza sonucu meydana gelen ölüm riskine güvence sunar. Poliçelerimiz, Hayat Sigortaları Genel Şartları ile Ferdi Kaza Sigortası Genel Şartları'na tabi olup teminat kapsamı ve istisnalar söz konusu genel şartlarda belirtilmiştir. Genel şartlarda belirtilmeyen veya aksine sözleşme düzenlenebilecek hususlar için poliçeye ait özel şartlar geçerlidir.

 Sağlık Beyan Formunda boyunuz, kilonuz, sosyal alışkanlıklarınız ve geçirdiğiniz/mevcut hastalıklarınız ile ilgili kısımların tam olarak doldurulması ve beyanın tarafınızca imzalanması gerekmektedir. Geçmişteki bir rahatsızlığınızın önemsiz olduğunu ve artık iyileştiğinizi düşünseniz bile mutlaka bildirmelisiniz.

 Madende çalışanların, asker/korucu/özel harekat polisi gibi kolluk gücü mensuplarının, yanıcı patlayıcı madde bulunan ortamlarda ve/veya o maddeler ile çalışanların ve o maddeleri taşıyanların, motor kuryelerin, mesleği gereği yüksekte çalışanların, pilotların, hosteslerin, yüksek elektrik akımı ile çalışanların ve Ferdi Kaza Sigortası Genel Şartları'nda bahsi geçen diğer meslek gruplarındaki kişilerin mesleki faaliyetlerini icra ederken karşılaşabilecekleri mesleki riskleri kapsam dışındadır.

 Bordroya kayıtlı, aktif, daimi ve tam zamanlı çalışmak şartı
ile tüm çalışanlarınız için Grup Hayat Sigorta Poliçesi yaptırabilirsiniz.

 Evet, dahildir.

 Evet, sizi ve ailenizi koruma altına almak için geniş bir ürün ağı sunuyoruz. Bireysel durumunuz için hangi seçeneğin en iyi olacağına karar vermek adına, “Bize Ulaşın” formumuzu doldurarak bireysel danışmanlarımız ile temasa geçebilirsiniz. Aynı zamanda, direkt olarak 0850 222 0 638 (MET) numaralı telefondan MetLife İletişim Merkezi’ni arayabilirsiniz.

 DenizBank maaş müşterilerine özel avantajlarla, birikim yapma imkanı sunan “Gruba Bağlı Bireysel Emeklilik Planı“ bulunmaktadır. Aynı zamanda hayatta karşılaşabilecek riskleri kapsayan Kansere Karşı Hayat sigortası olan “Maaş Müşterilerine Özel İyi ki Varsın Hayat Sigortası” ürünü sunulmaktadır. Kurum kimlik kartı ibraz edilmelidir.

 Grup sigorta özellikleriniz sigorta şirketi ve işvereniniz arasında (poliçe sahibi) belirlenmiş ve anlaşılmıştır. İşvereniniz sizlere poliçe ile ilgili daha detaylı bir bilgi sunabilir. Grup sigortanızın ihtiyaçlarınızı karşılamadığını düşünürseniz ihtiyaçlarınızı karşılayacak bireysel poliçe için “Bize Ulaşın” formumuzu doldurarak bireysel danışmanlarımız ile temasa geçebilir ya da 0850 222 0 638 (MET) numaralı telefondan MetLife İletişim Merkezi’ni arayabilirsiniz.

 Kritik Hastalıklar Sigortası ile kendinizi ya da sevdiklerinizi güvence altına alabilirsiniz. Sigortalı kişinin poliçe kapsamındaki hastalıklardan birine yakalanması durumunda poliçede belirtilen tutarda tazminat ödemesi yapılmaktadır.

 Hayır, hastanelerde kullanmanız için sağlık sigortanızın
olması gerekir.

 Dört Dörtlük Asistans ve Dört Dörtlük Plus Asistans hizmetleri kapsamında anlaşmalı sağlık kuruluşlarından %5-%40 arası indirimden faydalanabilirsiniz.

 Risk gerçekleşmeden de faydalanabileceğiniz Dört Dörtlük Asistans ve Dört Dörtlük Plus Asistans hizmetlerimiz bulunmaktadır. Tıbbi Yardım Hizmetleri, Klima ve Kombi Bakım Hizmetleri, Halı Yıkama Hizmeti, Konut Yardım Hizmetleri, Organizasyon ve Rezervasyon Hizmetleri, Göz Sağlığı Hizmetleri gibi bir çok hizmetten ücretsiz ya da teminat limitleri dahilinde faydalanırsınız.

 Hayır, birikimli hayat sigortası ürünümüz bulunmamaktadır.

 Evet, Türkiye’nin her yerinde bireysel danışmanlarımız ve ofislerimiz bulunmaktadır; aynı zamanda MetLife ürünleri için size en yakın DenizBank şubesine de başvurabilirsiniz. Lütfen “Destek Merkezi” bölümündeki “Ürünlere Nereden Ulaşabilirim?” kısmına bakınız.

 Danışmanlarımız profesyonel uzmanlıklarına ve geniş çapta müşteri ihtiyaçlarını karşılayabilecek bilgilerine göre seçilir. Her biri devamlı, detaylı eğitimler alır; bu sayede güncel gelişmelerin ve müşterilerimiz için neyin faydalı olacağının daima bilincinde olur.


 Evet, gösterebilirsiniz.

 Madende çalışanların, asker/korucu/özel harekat polisi gibi kolluk gücü mensuplarının, yanıcı patlayıcı madde bulunan ortamlarda ve/veya o maddeler ile çalışanların ve o maddeleri taşıyanların, motor kuryelerin, mesleği gereği yüksekte çalışanların, pilotların, hosteslerin, yüksek elektrik akımı ile çalışanların ve Ferdi Kaza Sigortası Genel Şartlarında bahsi geçen diğer meslek gruplarındaki kişilerin mesleki faaliyetlerini icra ederken karşılaşabilecekleri mesleki riskleri kapsam dışındadır.

 Poliçe süreniz dolduğunda SMS ve poliçe gönderimi yapılmaktadır. Otomatik yenileme özelliği var ise poliçeniz her yıl otomatik olarak yenilenir.

Ne kadar Ödemem Gerekiyor?

 Bu sizin bireysel durumunuza bağlı bir soru olmakla birlikte, hanenizde kaç kişiye baktığınız, her ay ne kadarlık ödeme yapmak durumunda olduğunuz, yaşınız ve ne kadarlık bir ödeme planına ihtiyaç duyduğunuz konusunda farklılık gösterir. Sizin için neyin doğru olduğunu anlamak için en iyi yol, “Bize Ulaşın” formumuzu doldurmak ve bireysel danışmanlarımızdan görüşme talebinde bulunmaktır.

 Hayat sigortası, aileniz, eviniz ve geliriniz gibi diğer tüm önceliklerinizi korumakta sizlere yardımcı olur. Bu yüzden, hayat sigortası bir lüksten öte, bir gerekliliktir. Hayat beklenmedik şekilde gelişebilir ve hep olabilecek kötü şeyleri düşünmek hoş olmamasına rağmen, yaşanabilecek kötü durumların etkisini azaltmak adına bir planın kenarda olduğunu bilmek her zaman iyidir.

 Bu sizin bireysel durumunuza bağlı bir soru olmakla birlikte, hanenizde kaç kişiye baktığınız, her ay ne kadarlık ödeme yapmak durumunda olduğunuz, yaşınız ve ne kadarlık bir ödeme planına ihtiyaç duyduğunuz konusunda farklılık gösterir.

Bu durumlarda 3 aylık bir süre bulunmaktadır.

 Dilediğiniz zaman ödeme aracı değişikliği yapabilirsiniz. Ödemelerinizi DenizBank hesabınızdan ya da dilediğiniz banka kredi kartından gerçekleştirebilirsiniz.

 Ücretli çalışanların kendisi, eşi ve küçük çocukları için ödemiş oldukları primler, ödenen ayda brüt ücretin %15’ini ve yıllık olarak asgari ücretin yıllık tutarını aşmayacak şekilde vergi matrahından indirilebilir. Vergi avantajı ile ilgili detaylı bilgi almak için tıklayınız.

 Evet, yapabilirsiniz. Dilerseniz alternatif ödeme yöntemi de tanımlatabilirsiniz.

Poliçe Yönetimi

Poliçe koşullarınıza ve şartlarınıza göre, sahip olduğunuz teminat tutarını değiştirebilirsiniz. Alternatif olarak, tüm yapmanız gereken poliçe detaylarınızı belirterek bizi aramaktır. Bu sayede sizlerle beraber poliçenizi ihtiyaçlarınıza göre şekillendirebiliriz.

 Kişisel bilgilerinizi güncellemek çok kolay ve çabuktur ve her değişiklikte bunu yapmak, poliçenin güncel kalması adına çok önemlidir. Kişisel bilgilerinizi MetLife e-şube'ye giriş yaparak veya 0850 222 0 638 (MET) MetLife İletişim Merkezi’ni arayarak güncelleyebilirsiniz.

 Poliçe tipinize bağlı olarak, primlerinizi aylık, üç aylık, altı aylık ya da yıllık olarak ödeyebilirsiniz. Durumunuza ve bütçenize uygun ödeme biçimini seçebilirsiniz.

 En azından yılda bir defa olmak üzere, güvencenizi gözden geçirmek iyi bir fikirdir. Eğer hayatınız hızla değişiyorsa, evleniyorsanız, ev taşıyorsanız, işinizi büyütüyorsanız daha da sık gözden geçirmek isteyebilirsiniz. Hayatınızda evlilik ya da çocuk gibi büyük bir değişiklik gerçekleşiyorsa sigortanızın yeni durumunuzu da güvence altına alması çok önemlidir.

Tazminat talebimini nasıl iletebilirim?

Talepte bulunmakla ilgili ihtiyacınız olacak tüm bilgileri “Destek Merkezi” altındaki “Tazminat Talepleriniz” kısmında görebilirsiniz.

Tazminat talebinizin en kısa zamanda yanıtlanabilmesi için, sizden, kendinizin ya da kendiniz adına bir başkasının, olayı takip eden 5 iş günü içerisinde talepte bulunacak şekilde bilgilendirmede bulunmasını rica ediyoruz.     

Hemen Başvur